خرید ساعتعع مچی دخترانه زنانه سلنا
نوشته شده توسط : ابوالفضل دهقان فینی

خرید ساعت مچی دخترانه زنانه سلنا

بند این ساعت، اولین نکته است که جلب توجه میکند. بندی غیر معمول که به یقین با بندهای رایج و معمول در بازارمتفاوت بوده و بصورت زیبا و دورپیچ بر روی دست ،خود نمایی میکند. در انتهای آن نیز یک آویز دایره ای شکل که در آن یک قلب کوچک متحرک ، زیبا و ظریف قرار داده شده است. برای اولین بار در ایران ، ساعت GUCCI طرح Selena توسط فروشگاه ما ، با بند چرم اصل آلمانی با کیفیت ارائه و توزیع میگردد. که گواه بر نرمی و منعطف بودن آن دارد.لذا هیچ گونه عوارضی برای مچ دست شما نخواهد داشت. قاب و صفحه ساعت ، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و با بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند، از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد. صفحه تیره رنگ ساعت که دارای آرم GUCCIدر بالا بوده و بصورت دو رنگ و زیبا خود نمایی میکند که در تصاویر میتوانید این زیبایی و سلیقه در طراحی را به وضوح مشاهده کنید.

فروشگاه اينترنتي خريد اینترنتی ساعت مچي مردانه زنانه دخترانه در سايت خريد اینترنتی ساعت مچي مدل هاي جديد | فروشگاه خريد ساعت مچي دخترانه مدل هاي جديد

خرید ساعت مچی دخترانه

خرید اینترنتی ساعت مچی GUCCI طرح Selena

اگر بدنبال یک ساعت شیک وزیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید. اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید ، اگر از مدهای تکراری خسته شده اید و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید، ساعت GUCCI طرح Selena را به شما پیشنهاد میکنیم. ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند. با بندی خلاقانه که بصورت دورپیچ روی دست، خودنمایی میکند و آویز انتهایی آن زیبایی آن را دو چندان میکند. به انضمام صفحه ای شیک و قابی مسیل رنگ و با بهره گیری از موتور با کیفیت و قدرتمند و با طراحی منحصر به فرد و جذاب. فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به تهیه ساعت GUCCI طرح Selena نمایید.

خرید محصول ساعت GUCCI طرح Selena :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت 18000 تومان | نحوه پرداخت وجه :درب منزل یا آنلاین

 





:: موضوعات مرتبط: خرید ساعت مچی گوسی , ,
:: برچسب‌ها: خرید ساعت مچی,خرید اینترنتی ساعت مچی,فروشگاه ساعت مچی,خرید ساعت مچی زنانه,خرید ساعت دخترانه,خرید ساعت مچی مردانه ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: